söndag 13 mars 2011

tv, indien och match

Hej alla! 

Här sitter jag hemma igen, men denna gång utan Lotta. Har precis sagt "good bajs" till Nette som sov hos mig inatt. Hon är bruuuuuuun! Jag vill också åka till Indien i några veckor, buhuu... Får ta och sola konstgjort istället, eller hur Lotta? Solarium in my heart!

Jag kollar på ett program på Kanal 5 just nu, vet inte riktigt vad det heter, men det är intressant. Nyss var det en kille som hade värsta tumörerna i sitt huvud ("I am the elefant man" hette det programmet) och blev opererad. Nu är det en liten tjej på 6 år som har en hjärnsjukdom, den ger henne massa anfall (musklerna drar ihop sig och hon typ faller ihop när som helst...) så hon är tvungen att använda massa skydd. Stackars flicka, man lider verkligen med henne... Hon opereras just nu (i programmet alltså).

Men aa. Carebox på den, haha känner det. JAG ÄR HUNGRIG! Och jag vill träffa Lotta... KOM HEM!

Hoppas ni får en fin dag! Slänger kanske iväg ett inlägg ikväll igen när mitt lag har vunnit matchen mot Gävle ;)

Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar