söndag 13 mars 2011

hej, hej och hej igen

SÅ! nu har jag spelat min eeefterlängtade match mot Gävle. Vill ni ha slutresultaten?
3-1 !....................................... till dom.
  Matchen mot dom igår var SJUKT bra, dom vann den också men vi hade lika gärna kunnat ta hem den. Precis som idag... Igår hade vi 18 skott på mål och dom 21, synd!
  Nu idag gick det fruktansvärt bra i början - vi vann första perioden med 1-0! Sen efter 45 sekunder i andra period gjorde dom världens hetaste assist och mål. Tråkigt men inget att göra åt saken... Sen kom två till mål, trots att vi hade övertaget hela matchen...

*sadface*

Just nu sitter jag och väntar på att familjepizzan som pappa nyss beställde ska komma hem till oss. Jag är huuungrig (igen)! Ska ta och plugga inför en redovisning jag har imorrn tills den kommer..

Cruisa lungt, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar